Aktualności
Zmiany w dostępie do systemy EXTRANET - cz.2
Podkarpacki Związek Piłki Nożnej informuje, że od 1 lutego 2021 r. rozpocznie się proces wyłączania dotychczasowych dostępów do panelu klubowego Extranet. W związku z tym, do 31 stycznia br. należy przeprowadzić procedurę aktualizacji kont użytkowników klubowych.
Zmiany wynikają z Uchwały Zarządu PZPN (nr V/62) z dnia 25 czerwca 2020 roku, zgodnie z którą wszyscy użytkownicy klubowych aplikacji muszą złożyć nowy wniosek o nadanie uprawnień do nowego modułu klubowego (kluby24.pzpn.pl) do 31 marca 2021 roku.
Podkarpacki ZPN postanowił przeprowadzić tę masową operację już na początku lutego, co pozwoli uniknąć zamieszania i problemów z dostępem do systemu w trakcie okresu transferowego i zgłaszania zawodników do rozgrywek. Dlatego też dotychczas niezaktualizowane konta klubowe po 1 lutego zostaną dezaktywowane i powstanie konieczność ponownej rejestracji. Użytkownicy, którzy nie przejdą procesu nabywania nowych uprawnień, nie będą mieli możliwości korzystania z systemu.
W pierwszej kolejności wnioski o nadanie nowych uprawnień złożyć muszą Administratorzy Klubowi.
Liczba Administratorów dla każdego klubu jest ograniczona, dlatego też tego typu wnioski powinny być składane przez osoby działające w możliwie jak najszerszym zakresie, odpowiedzialne za sprawy organizacyjne w całym klubie. W razie komunikatu o wyczerpaniu limitu, prosimy o wiadomość mailową, w celu „odepnięcia użytkownika od klubu”.
Dla pozostałych, którzy związani są przede wszystkim z konkretną drużyną, przewidziany został poziom uprawnień Pracownika Klubu. Takie wnioski w nowym systemie będą rozpatrywane przez Administratorów Klubowych, a zatem kolejne osoby w klubie, będą mogły otrzymać dostęp do Extranetu bez konieczności korespondencji ze Związkiem.
Co niezwykle istotne, pracownicy klubów również będą musieli następnie zatwierdzić swoje aplikacje w ciągu 14 dni. Niedopełnienie tego obowiązku spowoduje automatyczne przedawnienie wniosku i konieczność powtórzenia całej procedury od początku.
Szczegółowe instrukcje dotyczące uzyskiwania uprawnień, a także podręcznik użytkowania nowego modułu dostępne są poniżej / w załączeniu do wiadomości.
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikami Związku – Głównymi Administratorami Extranet w Podkarpackim ZPN:
Kamil Hajduk 505-276-524 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sławomir Ferenc 505-272-776 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Mariola Stachowicz 505-272-717 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karolina Kozak 530-008-440 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Marcin Król 605-766-950 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W związku z licznymi błędami popełnianymi przez kluby podczas składania wniosków o nadanie uprawnień administratora klubu w systemie Extranet, w załączeniu przesyłamy dwa przykładowe wzory poprawnie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych.
Proszę o dokładne wypełnianie dokumentu, wszelkie braki spowodują odesłanie wniosku do poprawy.
Dodatkowo, załączam instrukcje uzyskania uprawnień przez Administratora Klubu oraz Pracownika Klubu. Wszystkie instrukcje są dostępne także na stronie: https://pzpn24.pzpn.pl/StronaGlowna/PomocDokumenty.
Uwaga! Po uzyskaniu dostępu do konta należy korzystać wyłącznie z nowej wersji Extranetu: kluby24.pzpn.pl.
Proszę o zapoznanie się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania:
Co zrobić, jeśli złożyłem wniosek w systemie, został on pozytywnie zweryfikowany przez administratora WMZPN, ale nadal nie mam żadnych uprawnień w systemie?
- Aby uprawnienia zostały nadane, wnioskujący musi zaakceptować pozytywnie zweryfikowany przez pracownika WMZPN wniosek.
Co zrobić, jeśli złożyłem wniosek do systemu, został on pozytywnie zweryfikowany przez administratora WMZPN, następnie zaakceptowałem go, ale po zalogowaniu do systemu „nic nie widzę” (zawodników, drużyn itd.)
- Prawdopodobnie wniosek został złożony na inny klub. Zdarza się, że w systemie istnieją dwa kluby o zbliżonej nazwie. W tym przypadku proszę o bezpośredni kontakt w celu weryfikacji na jaki klub został złożony wniosek. Wniosek zostanie usunięty a następnie użytkownik będzie musiał złożyć nowy wniosek wybierając poprawny klub.
Co zrobić, jeśli dostałem uprawnienie administratora klubu, ale po zalogowaniu do systemu wyskakuje komunikat „Brak uprawnień”?
- Prawdopodobnie użytkownik loguje się nie na swoje konto lub
- nie potwierdził swoich uprawnień po zatwierdzeniu przez administratora WMZPN albo
- po zalogowaniu na stronę kluby24.pzpn.pl nie został wybrany klub (trzeba kliknąć w ikonkę swojego klubu).
Co zrobić, jeśli podczas składania wniosku o administratora klubu nie mogę znaleźć swojego klubu na liście?
- Wyszukując swój klub należy wpisać jego nazwę w wyszukiwarce po kliknięciu w „lupkę”, nie należy szukać klubu z listy która wysuwa się automatycznie (nie ma tam wszystkich klubów).
- nie należy wybierać klubu testowego (np. PZPN_TEST_NEW).
Co zrobić, jeśli nie mogę znaleźć strony Extranetu poprzez wyszukiwarkę google.
- Adres strony kluby24.pzpn.pl najlepiej wpisać w pasku adresu (na samej górze w przeglądarce).
Co zrobić, jeśli do tej pory korzystałem z konta innej osoby, a chciałbym złożyć wniosek o nadanie konta o administratora klubowego na swoje nazwisko?
- Należy założyć swoje konto na pzpn24.pzpn.pl na swoje dane osobowe a następnie złożyć wniosek o administratora klubowego. Uwaga! Wnioski, które zawierają skan dokumentu upoważniającego inną osobę niż ta, która jest właścicielem konta zostaną odrzucone.
- W przypadku gdy pesel jest już użyty na innym koncie – należy zadzwonić do Działu Wsparcia (tel. 732 122 222) lub wysłać wiadomość (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).
Z uwagi na dużą ilość wniosków do weryfikacji, proszę o wysyłanie zgłoszeń z odpowiednim wyprzedzeniem tak, aby klub nie pozostał bez dostępu do systemu przed rozpoczęciem rozgrywek w rundzie wiosennej.
W razie pytań lub problemów z rejestracją proszę o kontakt.
Podręcznik użytkownika EXTRANET - kluby24
Upoważnienie dla Administratora klubu sportowego-1
Upoważnienie dla Administratora klubu sportowego-2
Nowy proces wnioskowania o nadanie uprawnień w systemach EXTRANET - PRACOWNIK KLUBU
Nowy proces wnioskowania o nadanie uprawnień w systemach EXTRANET - ADMINISTRATOR KLUBU
Podkarpacki ZPN postanowił przeprowadzić tę masową operację już na początku lutego, co pozwoli uniknąć zamieszania i problemów z dostępem do systemu w trakcie okresu transferowego i zgłaszania zawodników do rozgrywek. Dlatego też dotychczas niezaktualizowane konta klubowe po 1 lutego zostaną dezaktywowane i powstanie konieczność ponownej rejestracji. Użytkownicy, którzy nie przejdą procesu nabywania nowych uprawnień, nie będą mieli możliwości korzystania z systemu.
W pierwszej kolejności wnioski o nadanie nowych uprawnień złożyć muszą Administratorzy Klubowi.
Liczba Administratorów dla każdego klubu jest ograniczona, dlatego też tego typu wnioski powinny być składane przez osoby działające w możliwie jak najszerszym zakresie, odpowiedzialne za sprawy organizacyjne w całym klubie. W razie komunikatu o wyczerpaniu limitu, prosimy o wiadomość mailową, w celu „odepnięcia użytkownika od klubu”.
Dla pozostałych, którzy związani są przede wszystkim z konkretną drużyną, przewidziany został poziom uprawnień Pracownika Klubu. Takie wnioski w nowym systemie będą rozpatrywane przez Administratorów Klubowych, a zatem kolejne osoby w klubie, będą mogły otrzymać dostęp do Extranetu bez konieczności korespondencji ze Związkiem.
Co niezwykle istotne, pracownicy klubów również będą musieli następnie zatwierdzić swoje aplikacje w ciągu 14 dni. Niedopełnienie tego obowiązku spowoduje automatyczne przedawnienie wniosku i konieczność powtórzenia całej procedury od początku.
Szczegółowe instrukcje dotyczące uzyskiwania uprawnień, a także podręcznik użytkowania nowego modułu dostępne są poniżej / w załączeniu do wiadomości.
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikami Związku – Głównymi Administratorami Extranet w Podkarpackim ZPN:
Kamil Hajduk 505-276-524 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sławomir Ferenc 505-272-776 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Mariola Stachowicz 505-272-717 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karolina Kozak 530-008-440 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Marcin Król 605-766-950 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W związku z licznymi błędami popełnianymi przez kluby podczas składania wniosków o nadanie uprawnień administratora klubu w systemie Extranet, w załączeniu przesyłamy dwa przykładowe wzory poprawnie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych.
Proszę o dokładne wypełnianie dokumentu, wszelkie braki spowodują odesłanie wniosku do poprawy.
Dodatkowo, załączam instrukcje uzyskania uprawnień przez Administratora Klubu oraz Pracownika Klubu. Wszystkie instrukcje są dostępne także na stronie: https://pzpn24.pzpn.pl/StronaGlowna/PomocDokumenty.
Uwaga! Po uzyskaniu dostępu do konta należy korzystać wyłącznie z nowej wersji Extranetu: kluby24.pzpn.pl.
Proszę o zapoznanie się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania:
Co zrobić, jeśli złożyłem wniosek w systemie, został on pozytywnie zweryfikowany przez administratora WMZPN, ale nadal nie mam żadnych uprawnień w systemie?
- Aby uprawnienia zostały nadane, wnioskujący musi zaakceptować pozytywnie zweryfikowany przez pracownika WMZPN wniosek.
Co zrobić, jeśli złożyłem wniosek do systemu, został on pozytywnie zweryfikowany przez administratora WMZPN, następnie zaakceptowałem go, ale po zalogowaniu do systemu „nic nie widzę” (zawodników, drużyn itd.)
- Prawdopodobnie wniosek został złożony na inny klub. Zdarza się, że w systemie istnieją dwa kluby o zbliżonej nazwie. W tym przypadku proszę o bezpośredni kontakt w celu weryfikacji na jaki klub został złożony wniosek. Wniosek zostanie usunięty a następnie użytkownik będzie musiał złożyć nowy wniosek wybierając poprawny klub.
Co zrobić, jeśli dostałem uprawnienie administratora klubu, ale po zalogowaniu do systemu wyskakuje komunikat „Brak uprawnień”?
- Prawdopodobnie użytkownik loguje się nie na swoje konto lub
- nie potwierdził swoich uprawnień po zatwierdzeniu przez administratora WMZPN albo
- po zalogowaniu na stronę kluby24.pzpn.pl nie został wybrany klub (trzeba kliknąć w ikonkę swojego klubu).
Co zrobić, jeśli podczas składania wniosku o administratora klubu nie mogę znaleźć swojego klubu na liście?
- Wyszukując swój klub należy wpisać jego nazwę w wyszukiwarce po kliknięciu w „lupkę”, nie należy szukać klubu z listy która wysuwa się automatycznie (nie ma tam wszystkich klubów).
- nie należy wybierać klubu testowego (np. PZPN_TEST_NEW).
Co zrobić, jeśli nie mogę znaleźć strony Extranetu poprzez wyszukiwarkę google.
- Adres strony kluby24.pzpn.pl najlepiej wpisać w pasku adresu (na samej górze w przeglądarce).
Co zrobić, jeśli do tej pory korzystałem z konta innej osoby, a chciałbym złożyć wniosek o nadanie konta o administratora klubowego na swoje nazwisko?
- Należy założyć swoje konto na pzpn24.pzpn.pl na swoje dane osobowe a następnie złożyć wniosek o administratora klubowego. Uwaga! Wnioski, które zawierają skan dokumentu upoważniającego inną osobę niż ta, która jest właścicielem konta zostaną odrzucone.
- W przypadku gdy pesel jest już użyty na innym koncie – należy zadzwonić do Działu Wsparcia (tel. 732 122 222) lub wysłać wiadomość (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).
Z uwagi na dużą ilość wniosków do weryfikacji, proszę o wysyłanie zgłoszeń z odpowiednim wyprzedzeniem tak, aby klub nie pozostał bez dostępu do systemu przed rozpoczęciem rozgrywek w rundzie wiosennej.
W razie pytań lub problemów z rejestracją proszę o kontakt.
Podręcznik użytkownika EXTRANET - kluby24
Upoważnienie dla Administratora klubu sportowego-1
Upoważnienie dla Administratora klubu sportowego-2
Nowy proces wnioskowania o nadanie uprawnień w systemach EXTRANET - PRACOWNIK KLUBU
Nowy proces wnioskowania o nadanie uprawnień w systemach EXTRANET - ADMINISTRATOR KLUBU
Podziel się tą informacją ze znajomymi:
Szukaj
OZPN Krosno
Rozgrywki
Regulaminy
Sponsorzy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI MATERIAŁÓW DROGOWYCH RZESZÓW SP. Z O.O.
KANCELARIA USŁUG PODATKOWYCH J.HABRAT
biuropromocji.pl Miejsce Piastowe